Battleground Europe CZ

Diskusní fórum o simulátoru World War II Online: Battleground Europe (PvP MMO FPS RTS RPG Stealth)
Právě je 28 březen 2024, 23:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 28 duben 2009, 08:54 
Offline

Registrován: 04 únor 2009, 21:32
Příspěvky: 58
http://www.ocztechnology.com/products/o ... e_actuator

http://www.svethardware.cz/art_doc-63D1 ... e,actuator

http://chladice.heureka.cz/ocz-neural-i ... c/diskuse/

_________________
.______________________
|_..._..._______..._...__|=||_l__
|_....Pilsner Urquell....__|=||_|"""l___,
|_..._..._______..._...__|=||_|...___|
."(O)"(O) :::::: (O)"(O)"""""'´´ (O)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 02 květen 2009, 12:36 
Offline

Registrován: 04 únor 2009, 21:32
Příspěvky: 58
Opet dalsi den testovani, a hledani na netu. Postupne se mipovedlo namapovat leve tlacitko mysi. Teda namapovat ho bylo jednoduche, ale rozchodit ho bylo trozku tezsi.
Kazdopadne dalsi 4 hodiny pace a mam trochu uspech. Po namapovani na detekci impulzu pro svaly, jsem mel uspech akorat v practice nastaveni zarizeni.
Ve WWIIO jsem testoval strileni rifli a flakem. U flaku je to jedno - drzite strelbu a palite takze pomoci nia neusetrite zadnou klavesu nebo nedosahnete ani vetsi presnosti.
Navic pri pouziti pres nia se pri kontinualni strelbe musite porad nak krenit mracit a sklebit.
U rifle je pouziti pri strelbe jednoduzsi pouzit na mysi, ale soucasnym kliknutim muzete pohnout i mysi. Nia je do jiste miry uzitecne, ze strelba neni na ruce, ktrerou prave mirite. Ovsem pouziti leve ruky(pokud ji tedy mate) klavesnice a spravneho tlacitka vam usetri penize. U pouziti v nake akcni strilecce to bude jiste dobre, ale u WWIIO je to nespolehlive s ohledem na styl hry. Kazdopadne jsem pouhym mrkanim (ovladani pomoci svalu) desil nahodnymi vystrely okoli i sam sebe, takze jsem preventivne prepinal na kudlu.
Mam pro vas dalsi video http://www.extrahardware.cz/ovladani-he ... d-monitory , kdyz si to zesilite uslysite cestinu a otazku "Funguje to Mirku?"

Okopirovana recenze spise popisuje jak by to fungovat melo.

Fiala: tady mas neco jako recenzi

Shrnutí poznatků:

1. Pracuje na poměrně staré technologii indikace výrazné EEG činnosti mozku a detekci nervových impulsů pro svaly obličeje(používá se v psychiatrii už mnoho let k měření koncentrace atp.)

2. Rozezná a je schopno přiřadit cca 5 funkcí...tj. rozpozná specifickou činnost nervů (třeba lehoulinké povytažení obočí...jen jako příklad) a pomocí prográmku ji spojí s písmenem klávesnice adekvátním pro ovládání ve hře (klasický bind klavesy) - takže pokud se hra ovládá klávesnicí jde na ni toto zařízení využít. Pak tedy nemusíte mačkat klávesu, ale stačí jen cuknout obočím a poskočíte, nebo třeba vystřelíte..

3. Musíte být v klidu a musíte mít i schopnost soustředit se a nerozptylovat (cvoci co se v simulátoru vrtulníku kroutí jako by s nimi mlátilo přetížení mají fakt smůlu)

4. pro jeden speciální dotaz pro těžce tělesně postižené by podobné zařízení mohlo sloužit třeba k řízení invalidního vozíku. ale na tom už pracuje http://www.emotiv.com/ u EPOC to už je fakt mašinka jenže cenu u tohohle pod 10 000,- nečekejte!!! A zase to není čtenář myšlenek jen to má mnohem víc senzorů a bude to tím pádem komplexnější a přesnější.

Na závěr tohle OCZ je parádní a do jisté míry funkční hračka, která z vás na lanpárty udělá naprostého kinga všech GEEKů ušetříte si 3-4 tlačítka jinak ovládaná rukou, vaše reakce budou znatelně rychlejší (ale určitě až po intenzivním několikatýdenním tréningu!!!).

osobní poznatek!!!V simulátoru letadla parádně funguje pro pohledy do stran a sledování nepřítele mizejícího mimo váš přímý zorný úhel atp.a v kombinaci s 3d vision mě flight simulátor naprosto pohltil.....

_________________
.______________________
|_..._..._______..._...__|=||_l__
|_....Pilsner Urquell....__|=||_|"""l___,
|_..._..._______..._...__|=||_|...___|
."(O)"(O) :::::: (O)"(O)"""""'´´ (O)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 02 květen 2009, 12:52 
Offline

Registrován: 04 únor 2009, 21:32
Příspěvky: 58
Nasel jsem pekne video jak to opravdu funguje, dokonce se to snazi lidi i vylepsit. Skouknete jak japonci zavodej s auty. User video "Racing game contro?lled by brain signal?"
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp ... 91#uservid

_________________
.______________________
|_..._..._______..._...__|=||_l__
|_....Pilsner Urquell....__|=||_|"""l___,
|_..._..._______..._...__|=||_|...___|
."(O)"(O) :::::: (O)"(O)"""""'´´ (O)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 02 květen 2009, 13:51 
Offline

Registrován: 04 únor 2009, 21:32
Příspěvky: 58
priklad nastaveni pro zavody aut.
je to defaultni profil.
http://stopiv.stopiv.cz/images/nia.JPG

Takze neucite zarizeni jak ma reagovat na vas mozek, ale obracene.
Musite naucit mozek a svaly takovejm vecem, ktere pochopi nia.
Takze myslet na G, ze to jako udela "G" je hovadina.

1. namapujete na nakou osu Joysticku akci "g" do nakeho rozmezi signalu , a pak se snazite dostat ten signal do toho prostoru. Pak to teprve napise "g"
2. pokud se naucite ovladat jednu osu plynule muzete namapovat vice bloku z1 z2 z3 ..., takze jednim pulzem 0-max-0 to napise pismena z namapovaneho prostoru "z1,z2,z3,z2,z1". Jako kdyz pridate a uberete na joysticku.
3. namapovat jde na jednu osu treba sipku nahoru. Potom do BOXU z1 namapujeme 30% casu sipku a 70% pauzu, smerem nahoru pomer zvysujeme 100% sipku a 0% pauzu. Dosahneme tedy od pulzovani az k plnemu stisknuti klavesy:-)

_________________
.______________________
|_..._..._______..._...__|=||_l__
|_....Pilsner Urquell....__|=||_|"""l___,
|_..._..._______..._...__|=||_|...___|
."(O)"(O) :::::: (O)"(O)"""""'´´ (O)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 04 květen 2009, 18:27 
Offline

Registrován: 04 únor 2009, 21:32
Příspěvky: 58
pro pouziti ve wwiionline pravdepodobne nevhodne, zarizeni bylo vraceno prodejci.

_________________
.______________________
|_..._..._______..._...__|=||_l__
|_....Pilsner Urquell....__|=||_|"""l___,
|_..._..._______..._...__|=||_|...___|
."(O)"(O) :::::: (O)"(O)"""""'´´ (O)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2009, 23:21 
Offline

Registrován: 01 únor 2009, 00:45
Příspěvky: 6
koklo to stoji?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neural Impulse Actuator
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2009, 03:09 
Offline

Registrován: 17 leden 2009, 14:32
Příspěvky: 303
Bydliště: Praha
To je celkem jedno, nesměl bys u toho prdět, rozčilovat se, pít pivo, poslouchat rádio ... Je to pro použití akorát tak v laboratorních podmínkách. Místo toho kdyby prodávali TrackIR, ale tohle, nechápu ?
Zřejmě si to vydupal nějakej rozmazlenej synáček majitele velkoobchodu.

_________________
Squad: Czech Panzer Abteilung(CzPA) - CO
Battleground Europe CZ: Project leader
Vás možná válka nezajímá, ale o Vás se válka zajímat bude.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz