Battleground Europe CZ

Diskusní fórum o simulátoru World War II Online: Battleground Europe (PvP MMO FPS RTS RPG Stealth)
Právě je 11 říjen 2024, 04:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 červen 2010, 11:43 
Offline

Registrován: 17 leden 2009, 14:32
Příspěvky: 303
Bydliště: Praha
Jak zasvěcenější z vás tuší, rozsáhlost herní mapy lze změřit několika způsoby.
  • První z možností je změřit potenciál, tedy fyzické herní prostředí od jednoho konce mapy ke druhému.
  • Druhá z možností je změřit samotné bojiště, kde lze vybojovat nějaké území.
  • Třetí možnost zpřesňuje předešlou variantu měření vyjma započítání vodních ploch, které při modelování nestojí žádné úsilí a teoreticky mohou být nekonečné jako vesmír.
Žádný z nich však dosud nebyl (do vydání beta verze 1.31) veřejně technicky ověřitelný a vždy šlo jen o teoretická měření na základě v mapě udávaného měřítka. Účelem měření je tedy provést ověření vzdáleností se skutečností, určení měřítka a zpřesnění údajů uváděných na Prostředí World War II Online: Battleground Europe. Samozřejmě nebude chybět ani praktický test.

Měřítko nebo zmenšení
Jako první nás tedy zajímá potvrzení udávaného měřítka 1:2 na oficiálních wiki stránkách.
Citace:
Battleground Europe is fought on an accurate half-scale map of 1940's Western Europe.

Na stránkách http://www.mapy.cz si tedy změříme (přes měření vzdáleností) vzdálenost mezi anglickým Ashford a Essenem v Německu, Essenem a Dieppe na francouzském pobřeží, Dieppe a St. Avold, čímž budeme moci správně odhadnout měřítko délky, a pro změření šířky užijeme Reims a Cromstrijen s cestou zpět do Metz.

Mapy.cz
  • Ashford(gbr) - Essen(deu) = 432,5 km
  • Essenem(deu) - Dieppe(fra) = 455,7km
  • Dieppe(fra) - St. Avold(fra) = 420,7km
  • Reims(fra) - Cromstrien(nld) = 279,1km
  • Cromstrien(nld) – Metz(fra)= 317,7km
mapa World War II Online: Battleground Europe
  • Ashford(gbr) - Essen(deu) = 294,000*km (1,47)
  • Essenem(deu) - Dieppe(fra) = 301,700*km (1,51)
  • Dieppe(fra) - St. Avold(fra) = 273,780*km (1,53)
  • Reims(fra) - Cromstrien(nld) = 150,060*km (1,85)
  • Cromstrien(nld) – Metz(fra)= 178,000*km (1.78)

Mapa je tedy poloviční rozlohou, ale měřítko je zhruba 1:1,6. To tedy znamená, že dvě nejvzdálenější místa lze vyrtvalou chůzí překonat za 2 dny a 8 hodin, včetně 1,5 hodinové plavby přes kanál (330*km Frankfurtu do Calais, 28*km lodí do Doveru a dalších 62*km do Biggin Hill).

Rozloha počítaná přes čtvercovou síť Air Warning Systému
Celé počítání rozlohy nám pak usnadní čtvercová sít leteckého výstražného systému (AWS), která rozparcelovává celou mapu na čtverce o stranách 16000*16000m a ty pak stačí už jen spočítat. Při 188 čtvercích obsahujících městské části, nebo přímo sousedící s hranicí města, to vychází na 48128 km čtverečních plochy pro pozemní boj, s letectvem pak minimálně na 52000 km čtverečních.

Fyzikální vztah k udávaným hodnotám příkazů .speed a .follow
Příkaz .follow běžně slouží ke sledování hráčů uživatelům s oprávněním GameMaster, v našem případě ho však užijeme k získání přesné vzdálenosti od statického objektu, od klonu vytvořeného v off-line režimu.
Po naspawnování si stiskem mezerníku vytvoříme klon, přepneme se příkazem .float do režimu volného pohybu (příkaz .follow funguje pouze u floating objektů) a příkazem .follow C1 100 (.follow <nickname> <vzdálenost v metrech>)

Nadmořská výška
Obdobným způsobem byla změřena i nadmořská výška, která je v najvyšším bodě Hallschlagského letiště 630m, což přesně odpovídá rozsahu nadmožských výšek 490-640m pro město Hallschlag.

Chyba měření
V tuhle chvíli nemám na mysli chybu měření jako takovu, ale chybu způsobenou vlastností světa Battleground Europe, a to tím, že je mapa na svojí rozlohu placatá. Se zvětšující se zeměpisnou šířkou tedy docházá k natahování zeměpisné délky, z toho důvodu jsem při měření raději zvolil diagonály, ze kterých lépe vyplyne průměr.

Battleground Europe - Informace o technice / BETA měření

* neodpovídá skutečné vzdálenosti, ale vzdálenostem v Battleground Europe

_________________
Squad: Czech Panzer Abteilung(CzPA) - CO
Battleground Europe CZ: Project leader
Vás možná válka nezajímá, ale o Vás se válka zajímat bude.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz