czman píše:
Mno ping 235 je dost, ja mel tak kolem 160-170. Ve meste mozna vic ale i tak....
Jinak je pravda ze je to divny, vcera sem huntil eicko za rozvalinama a on po me strilel skrz okno pritom ja ho vubec nevidel(vzdalenost tak 3 metry). V tomhle maji amici vyhodu/nevyhodu ze te vidi driv nez ty je, ale na lagera se zase spatne strili kdyz se hybe coz se da vyuzit. Jen se nesmi potkat dva lageri, potom vznikaj divny situace...
v tomto pripade ale nejni nikdo lager! protoze ty realne vidis to co se jiz stalo pred nejakou dobou cca +-.4s ???
Teorie I. (chybna)
co vidis ve hre je to co bys v ralnem zivote , kdyby sis nasadil bryle .5s opozdovacimi skly. Takze si v takzvane .5s cervi dire. (cervi dira je tak hluboka jako tvuj ping, cim je vsak vetsi tim jsou nasledky horsi, "fact(ping)" ) V tomto pripade ve hre, ale staci zabit to co vidis! a to je problem, protoze v realnem zivote s temito brylemi bys musel na cil strilet s predpovedi .5s. Odhadoval bys co udela cil behem .5s a strilel bys tam.
Pri pouziti pusky si spocitej kolikrat strelis za s a jakou mas sanci , ze trefis. V tomto pripade by byl lepsi kulomet a pekne to posolit.
Zaver I : je , ze bys v realite videl cil , na 0.5s zavrel oci a strelil na misto kde si myslis, ze bude a pak teprve otevrel oci.
Teorie II. (spravna a plati i pro nepritele) (amik na amika si zastrili pekne, evropan na amika a obracene si zastrili na picu, a 2 evropani na 2 pici)
Roslapnete bryle....
Vidim realny zivot ve hre i v realite, strilim a zabijim to co vidim a nemam zadny problem se trefovat. Ovsem vse co se deje je jiz naplanovano jinejma hracema s .5s predstihem (kazdy hrac ma jiny predstih, ktery se pricita k jeste k tvemu opozdeni)
Aby to nebylo tak jednoduche tak do toho zamotam trochu teorii o pozorovani. Cil ktery pozorujeme je ovlivnen nasim pozorovanim, pouzitou metodou a proto tedy nemuzeme vedet co si s predstihem naplanuje, protoze ovlivnujeme jeho planovani.
Toto muze mit fatalni dusletky pri letani, a to hlavne pri rychlych prepadech, kdy se utoci na rovne letici letadlo zezadu a planuje se utok. Utocnik vidi letadlo a domniva se , ze neni zpozorovan (a jeho trasa je branicim se hracem naplanovana stale rovne), ale ve skutecnosti je trasa obrance jiz naplanovana v prudkem brejku.
Zaver II : je to podobne jako pri jizde autem a nedodrzeni bezpecne vzdalenosti. Pri reakci na brzdici auto pred nami uplyne spousta casu nez se zareaguje a nez se tapne na brzdu a nez ta brzda zacne fungovat. Problem se znasobi , kdyz auto pred vami jede konstantne a vy jedete nepatrne rychlejc. A jako utocisi letadlo prece nepoletite stejne rychle , ZE! o cim vetsi chlup budete rychlejsi tim bude vase reakce horsi.
Proto tedy musite strilet 0.5s nez si myslite , ze je spravny cas na strelbu. HEHE
SUPERZAVER : ve chvili , kdy vidim stelbu letadla , znamena to , ze jiz zacal strile pred 2 dobami cest k serveru, a vy jste mu jiz nezvratne naplanovali vasi trasu po tuto dobu.
Pokud vam staci 2 doby k serveru na zabiti letadla a dokazete odhadnout chovani v techto 2 dobach jste vitez.
Obrana je nelitat predpovidatelne case vetsim jak 2 doby k serveru,
))))))))))))))))))))))))))