Battleground Europe CZ http://www.battlegroundeurope.cz/forum/ |
|
BE - Nastavení ovládání letadel http://www.battlegroundeurope.cz/forum/viewtopic.php?f=32&t=40 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | clone9cz [ 12 únor 2009, 03:47 ] |
Předmět příspěvku: | BE - Nastavení ovládání letadel |
Nastavení klapek Standardní keymapper World War II Online: Battleground Europe umožňuje základní nastavení pro úplné vysunutí a úplné zasunutí klapek, existuje ale varianta i pro nastavení částečného vysunutí a zasunutí, nebo přímé nastavení vlastní polohy klapek. S pohledu uživatele je pak asi nejzajímavější částečné vysouvání a zasouvání, které si předvedeme na příkladu. 1. zvolte kategorii Fighters and Bomber 2. upravte nastavení konkrétních prvků ovládání, které plánujete skriptovat 3. uložte konfiguraci tlačítkem Save Changes V tuto chvíli se vytvoří soubor C:\Documents and Settings\user\Dokumenty\Battleground Europe\cfml\air.cfml obsahující uživatelské změny, do jehož editace se pustíme. Soubor nemusíte zálohovat, obsahuje pouze změny provedené uživatelem a jeho smazáním se obnoví původní nastavení kláves kategorie Fighters and Bomber. Vámi uložený soubor bude nejspíše obsahovat následující část scriptu, která byla vytvořená změnou standardního nastavení kláves. Kód: <control> <function>flap control</function> <keyabsolute value="100" index="10"> <key>q</key> </keyabsolute> <keyabsolute value="0" index="0"> <key>w</key> </keyabsolute> </control> 4. upravte konfiguraci Flap control do následující podoby pro vysouvání a zasouvání po 25% Kód: <control function="Flap control"> <keydelta value="25.00" per="keypress"> <key>q</key> </keydelta> <keydelta value="-25.00" per="keypress" index="1"> <key>w</key> </keydelta> <keyabsolute value="0.00" onrelease="0.00"> <key></key> </keyabsolute> <keyabsolute value="100.00" onrelease="100.00" index="10"> <key></key> </keyabsolute> </control> 5. a znovu spusťtě World War II Online: Battleground Europe. Samozřejmě, nevěřte všemu co vidíte, klapky se sice budou vysouvat po 25%, ale vizuálně se zbrazí jen v poloze vysunuté a zasunuté, přecijen je to hra z roku 2001 a její vývoj má v různých oblastech různý náskok nebo ztrátu. Pro jistotu uvádím verzi mého konfiguračního soboru, ke kterému se vrátím později, abych ho objasnil. Kód: <?xml version='1.0'?>
<!DOCTYPE controlset SYSTEM "cfml.dtd"> <controlset version="1.1.0" language="english" keyboard="us"> <control function="Autopilot"> <key>a</key> </control> <control function="Use primary weapon"> <joybutton stick="1">1</joybutton> </control> <control function="Yaw"> <joyaxis stick="1">rx</joyaxis> </control> <control function="Flap control"> <keydelta value="25.00" per="keypress"> <key>q</key> </keydelta> <keydelta value="-25.00" per="keypress" index="1"> <key>w</key> </keydelta> <keyabsolute value="0.00" onrelease="0.00"> <key></key> </keyabsolute> <keyabsolute value="100.00" onrelease="100.00" index="10"> <key></key> </keyabsolute> </control> <control function="Left brake"> <joyaxis stick="1" halfaxis="-">rx</joyaxis> </control> <control function="Right brake"> <joyaxis stick="1" halfaxis="+">rx</joyaxis> </control> </controlset> |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |