tehdy jěště zvaném World War II Online: Blitzkrieg, jsem začal bojovat koncem roku 2003, přičemž jsem postupně získával bojové zkušenosti s měnícím se prostředím a i přehled o vývoji. Zažil jsem implementaci strategického modelu a zavedení armádních organizačních struktur do squadů, které umožnily velení prezentovat strategické záměry přímo na bojišti. Zažil jsem také některá zklamání ve vývoji, která se z dlouhodobého hlediska projevila jako nezbytně nutná pro dnešní fungování virtuálního bojiště a dnes je hodnotím pouze jako několikastupňovou implementaci.
Vynechám-li aktivity spojené s World War II Online: Battleground Europe, tak mně už od počátku cosi táhne k válečným simulátorům, zpočátku samozřejmě nešlo o online simulaci kompletního virtuálního bojiště jako World War II Online: Battleground Europe je, ale postupný přesun aktivit do online světů nemohl znamenat nic jiného než přesun tam.
Současně jsem tedy členem jednotky Czech Panzer Abteilung a podílím se na úspěších i prohrách AXIS jednotek bojiště World War II Online: Battleground Europe
clone9cz
Pokud vás zajíma výčet toho, co jsem okusil před WWIIonline, tak můžete zavzpomínat se mnou.
1998 - můj počátek on-line létaní
2001 - od tohoto roku jsem členem virtuální letky "1st Czech Lions"
2003
2009 - zakládám web World War II Online: Battleground Europe CZ a jednotku Czech Panzer Abteilung
Playnet Inc., World War II Online™, WWII Online™, Cornered Rat Software©, Unity 3D Engine™ and Virtual Battlefield Series are trademarks of Playnet Incorporated.