Proč ...

Obsah této stránky je velice zřejmý, snaží se vysvětlit některé překvapující vlastnosti Battleground Europe, nejde tedy o FAQ - Pomoc klasického typu, který vám zároveň odpoví "jak".

Prostředí

Proč je les tak řídce "osázený" stromy a nevypadá jako les ?
Les byl kdysi dostatečně hustý, jeho hustota se ale negativně projevovala na FPS u leteckých jednotek. Aby tedy došlo ke zvýšení FPS v letectvu a zachování fair play (stejných vizuálních 3D modelů pro všechny objekty ve všech armádách), byl počet stromů zredukován.
Proč není do Battleground Europe integrovaná hlasová komunikace ?
Vzhledem k prodlevám při přenosu dat po síti není toto řešení nejvhodnějsím, vždy je lepší mít komunikační server co nejblíže a tím se vyhnout zpoždění při přenosu dat na dlouhé vzdálenosti. - Battleground Europe CZ: Ventrilo server: Hlasová komunikace
Přesto CRS provozuje i globální TeamSpeak pro obě bojující strany
  • - The boxAxis TeamSpeak3 server address is: 66.28.224.196:8768 66.28.224.195:8768*
  • - The Allied TeamSpeak3 server address is: 66.28.224.196:8767 66.28.224.195:8767*
Battleground Europe CZ
  • Ventrilo server: battlegroundeurope.instantvent.com:5150
    (s přístupovým heslem _r_i_f_l_e_ psaným bez podtržítek)

Jednotky

Proč nejde zabít posádka děla puškou ?
Posádka děla lze zabít jakoukoliv zbraní, kulometem, pistolí i puškou, ale vzhledem k tomu, že je její počet zredukován na obsluhou dvou členů (oproti skutečné potřebě 5-25 členů obsluhy), tak to zcela záměrně nelze tak snadno. Mířená do halvy ale vše spraví.
Proč nemůže posádka vystoupit z tanku ?
Battleground Europe (tehdy World War II Online: Blitzkrieg) bylo navrženo v roce 1999-2000 jako jedna z prvních MMOFPS simulací reálného světa. Náročnost výpočetních výkonů a nároky na přenos dat se tedy staly základem pro omezení některých dnes běžných vlastností. Na místo simulace jednoho vehiklu a 5 členů posádky jste tedy vy ten vehikl i posádka, čímž se redukují nároky na objem datových přenosů a zároveň i výkon CPU. Být to naopak, tak by se dramaticky snížila dohlednost jednotek (1000m u pěchoty; 2500m u tanků a děl; 6000m u letadel a destroyerů) a tedy i jejich maximální viditelný počet.
Proč nelze nouzově opustit letadlo (vyskočit z letadla) ?
Odpověd vývojářu je dlouhá léta stejná: "současný engine toto neumožňuje", zjevně mají jiné priority. Verze 1.32 přinesla řešení jak nouzově opustit letadlo, aniž by uživatel musel čekat na uplynutí 10s despawn časovače. Aplikované řešení má omezení, kdy nadále není umožněno pilotovi pokračovat v boji na zemi, nebo se pokusit o záchranu.
Proč nejde dále bojovat po nouzovém opuštění letadla ?
Došlo by ke dvojímu skórování na jednom hráči v jedné misi, což systém neumožňuje.
Proč nelze opustit posádku děla a bojovat proti pěchotě ?
Běžná obsluha děla by měla několikanásobně větší počet obsluhy než je modelován v Battleground Europe, proto se přistoupilo na řešení, které redukuje nároky na přenos dat a větší počet posádky simuluje jejich zvýšenou odolností oproti pěchotě. viz. Proč nejde zabít posádka děla puškou ? a Proč nemůže posádka vystoupit z tanku ?
Proč nelze ukořistit nepřátelské zbraně, děla ?
Protože vy jste to dělo i s posádkou dohromady. Vysvětlení zároveň podává odpověď na otázku Proč nemůže posádka vystoupit z tanku ?
Jak je možné, že mě zabila bomba, která zjevně dopadla až za roh budovy ?
Důvodem je zkreslení pozice odhozu vlivem zpoždění sítě, klienta a pravděpodobně i ne zcela přesně odesílaných dat (zaokrouhlení), proto i bomby a jakékoliv jiné granáty dopadají po přenosu sítí (při střelbě na velkou vzdálenost) s až metrovým rozptylem, zatímco působí škodu jinde (přesněji na klientu, který bombu odhodil nebo projektil vystřelil).

Model poškození

Proč některé vehikly explodují bez viditelného poškození palbou ?
Vehikl (letadlo, tank, náklaďák) může explodovat v případě despawnování s kriticky poškozenou součástí, která má význam pro skórování na něm. Tento způsob je vhodnější něž prosté vymazání jednotky z bojiště, exploze zajistí umístění vraku na bojiště i v případě ukončení mise nebo odpojení se od serveru.

Ostatní

Proč se vzájemně liší kill/death v osobních statistikách Units versus Units a kill/death v globálních statistikách Top 100 ?
KD v osobních statistikách Units versus Units reprezentuje všechny jednotky versus všechny jednotky, zatímco v globálních statistikách Top 100 se zahrnují jenom některé typy významné pro danou jednotku. Top Tankers například odpovídá KD tanků proti tankům a dělům (bez pěchoty).
Trailer
Statistiky
Po opravě statistik je grafika prioritou.
IMPROVING GRAPHICS
Preview
FB
Zkoušeli jste zjistit, kolik vám zobrazí STEAM her při zašktnutí Free To Play, Massively Multiplayer, Simulation, Strategy a Shooter?
Greenlight World War II Online: Battleground Europe
Statistiky
Nové statistiky rozšířené o hráčská ocenění a statistiky jednotek.
Statistiky 2.1