Hned z počátku je třeba osvětlit několik faktů. Kill nemá přímou souvislost se zabitím posádky, spíše jde o faktory, které vedou k vyřazení jednotky z hlavní bojové činnosti a despawn status není vyjádřením toho, zda-li se jednotka vrátí na spawnlist a nebude muset být zásobena. Kill/Death je tedy špíše vyjádřením Critical damage/Death.
Kill je přidělen na základě úspěšného zničení nebo selhání základní bojové jednotky nebo primární bojové schopnosti. Tím je myšleno spíše zničení jednotky, než zabití posádky, ačkoliv je i zabití specifických členů započítáno. Rozhodující tedy není posádka, ale schopnost posádky provádět bojové úkoly.
Kill také znamená, že se nevrací jednotka na spawnlist brigády k okamžitému použití, ale dochází k jejímu zásobení (450 minut s přihlédnutím k poškození továren .rdp)
Jednotka je ztracena a k doplnění papírových stavů musí být zazásobena nová (450 minut s přihlédnutím k poškození továren .rdp)
Jednotka je ztracena (nezávisle na tom, zdali bylo dosaženo killu) a k doplnění papírových stavů musí být zazásobena nová (450 minut s přihlédnutím k poškození továren .rdp)
Pokud nebylo na jednotce dosaženo killu, vrátí se na spawnlist za 15 minut
Status RES je vrácen v případě, kdy se jednotka nachází blíže vlastní Army Base, Forward Base nebo CP, než nepřátelské.
Pokud nebylo na jednotce dosaženo killu, zůstane pro vás 5 minut rezervovaná. Nevyužijete-li jí v 5 minutách nebo jednotku derezervujete, vrátí se na spawnlist brigády.
Status RTB je vrácen do vzdálenosti cca 500m od Army Base, Forward Base, ...
Použité zdroje:
WHEN IS A TANK DESTROYED?
Playnet Inc., World War II Online™, WWII Online™, Cornered Rat Software©, Unity 3D Engine™ and Virtual Battlefield Series are trademarks of Playnet Incorporated.